tisdag 10 februari 2009

Garn- och tepaket!

Garn- och tepaket har anlänt! Och oj, vad glad jag blev!!! Jättefina garner, ett majsgarn - jättespännande, och ett opalgarn i väldigt fin färg. Téerna är ett chai och ett koffeinfritt, organiskt te. Provdricks omgående. TACK Maria !!




Det tragiska är att jag ju är mitt i en socka och inte kan börja sticka med det nya riktigt ännu. Jag har som vanligt gömt stickningar i alla möjliga vrår så att ingen ska märka att jag stickar på -just nu- tre saker samtidigt. Har gett mig på sockklubbens januarisocka också. Var inte så sugen på mönstret först, men ångrade mig. Det är jättekul att sticka! Fast det ser mest ut som en chokladdoppad godis på den här bilden så jag visar en till där man ser själva mönstret lite bättre.

Nu är det "rosa" tet uppdrucket, det var gott =)

1 kommentar:

  1. Kul att du blev så glad över paketet! Jag älskar dom här bytena. Man blir alltid lika hysteriskt glad när man får paket men det är minsann lika kul att ge också - och se hur glad den andre blir! =)

    SvaraRadera