måndag 7 april 2008

Färgglad tröja/vår i trädgården

I helgen kände jag mig ointresserad av att sticka vantar så jag tog fram bomullsgarnet igen. Det blir en färgglad tröja i mindre modell. Till 4 år står det i beskrivningen. Vi får se... Linneas tröja som var till en tvååring var ju jättestor, och den var från samma mönsterhäfte.



Det växer så det knakar i vardagsrummet. Jag är lite rädd att jag sådde för tidigt, men jag har så mycket frön så det borde rimligtvis lösa sig ändå =)


Squashen är fin - jättestora blad. Ska åka o köpa lite fler krukor idag o plantera om de som sitter lite trångt.


Det har kommit upp lite krokus och annat som jag stoppade i jorden i höstas, men snödropparna tog sig inte så bra. Jag har hittat en vanlig och en av en annan sort som är lite 'frasig' innuti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar